OFF-GRID SERVIS

Odgovore na najpogostejša vprašanja glede servisnih storitev si oglejte spodaj. V kolikor s pomočjo vašega električarja ki vam je sistem inštaliral ne morete odpraviti napake, izpolnite spodnji servisni zahtevek in ga odpošljite na naš naslov. Takoj ko bo možno vas kontaktira servisni tehnik, ki vam bo pomagal odpraviti napako.


Prosimo, da izpolnete spodnji obrazec in nam ga posredujete. Servisni zahtevek dodelimo tehniku ki vas kontaktira na vaš e-mail. S pomočjo tehnika in po navodilih proizvajalca, bomo najprej točno diagnosticirali napako, nato pa se odločili, ali se lahko napaka odpravi na daljavo ali bo potrebno izdelek poslati na servis proizvajalca.


Vpišite številko izdanega računa
Vpišite točen datum izdanega računa
Vpišite številko vašega spletnega naročila – najdeto jo v e-mail komunikaciji
Vpišite ime naprave naprimer: Hibridni razsmernik
Vpišite serijsko številko naprave. Številka je vidna na nalepki in se običajno začne z S/N…
Vpišite ime podjetja ki vam je sistem inštaliralo. Ta podatek potrebujemo v primeru natančnejše diagnostike okvare.
Vpišite kontaktno telefonsko številko elektroinštalaterja ki je sistem montiral oziroma izvedel zagon.
Vpišite svoj e-mail naslov
Da lahko odpremo servisni zahtevek potrebujemo čim bolj točen opis napake